Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за освітніми галузями

Критерії вербального оцінювання навчальних досягнень для учнів 1-2 класів НУШ

Критерії оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ

  1. Освітня галузь “Мови та літератури”

Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов

Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень з української та зарубіжної літератур

2. Освітня галузь “Суспільствознавство”

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії, правознавства

3. Освітня галузь “Мистецтво”

  • інтегрований курс “Мистецтво”

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів образотворчого мистецтва

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

4. Освітня галузь “Математика”

  • алгебра
  • геометрія

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики

5. Освітня галузь “Природознавство”

  • біологія
  • географія
  • фізика
  • хімія

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії

6. Освітня галузь “Технології”

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання, технологій (дівчата)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання, технологій (хлопці)

7. Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура”

  • Захист України

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров′я

8. Міжгалузеві інтегровані курси