Критерії вербального оцінювання навчальних досягнень для учнів 1-2 класів НУШ
Критерії оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ
- Освітня галузь “Мови та літератури”
- українська мова НУШ
- іноземна мова (англійська) 1-2 класи НУШ
- іноземна мова (англійська) 3-4 класи НУШ
- іноземна мова (англійська, німецька) 5-6 класи НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української та зарубіжної літератур
2. Освітня галузь “Суспільствознавство”
- основи правознавства
- вчимося жити разом НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії, правознавства
3. Освітня галузь “Мистецтво”
- інтегрований курс “Мистецтво”
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів образотворчого мистецтва
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва
4. Освітня галузь “Математика”
- математика НУШ
- алгебра
- геометрія
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
5. Освітня галузь “Природознавство”
- біологія
- географія
- фізика
- хімія
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
6. Освітня галузь “Технології”
- інформатика НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання, технологій (дівчата)
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання, технологій (хлопці)
7. Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура”
- Захист України
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров′я
8. Міжгалузеві інтегровані курси
