Методична робота вчителя — невід'ємна складова його професійного зростання, а від ефективності методичної роботи в закладі освіти залежить якість надання освітніх послуг, тому це питання — одне із найважливіших в організації роботи ліцею № 196 Святошинського району міста Києва. Ефективність організації методичної роботи в нашому закладі визначається чітким плануванням форм і змісту роботи, організацією диференційованої методичної роботи з педагогічними кадрами, результативністю підготовлених та проведених заходів, упровадженням елементів моніторингового дослідження результативності діяльності методичної служби, упровадженням системного підходу до інформаційного забезпечення освітнього процесу. Упродовж весняних канікул у ліцеї № 196 відбувся методичний марафон: • семінар-практикум від учителів інформатики з використання інтерактивних дошок); • підвищення педагогічної кваліфікації від Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бормса Грінченка за темою: «Перша допомога» (доцент Заплатанський В.М.) ; • засідання Методичної ради; • засідання атестаційної комісії І рівня, де успішно атестовані 11 педагогічних працівників закладу освіти; • засідання МО вчителів початкових класів, іноземних мов, суспільно-гуманітарного циклу, природничо-географічного циклу, математики, фізики, інформатики, художньо-естетичного циклу та трудового навчання, фізичної культури та захисту України; • засідання педагогічної ради на тему: «Інклюзивна освіта: ефективні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами», де крім питання інклюзивної освіти, були розглянуті питання щодо індивідуальної форми здобуття освіти (сімейної (домашньої) та екстернатної), стан гурткової роботи у ліцеї, а також вибір модельних програм для учнів 8-х класів НУШ і підручників для 3-х, 8-х класів. Серія методичних заходів, які були проведені в нашому ліцеї, сприяють підтримці професійного розвитку вчителів та модернізації освітнього процесу.